Usługi

Obsługa administracyjna

  • zapewnienie dostaw usług komunalnych;
  • zawieranie, zmiany i rozwiązywanie umów z dostawcami mediów: wody, ciepła, prądu, gazu, firmami wywożącymi śmieci, firmami utrzymującymi porządek;
  • zawieranie, zmiany i rozwiązywanie umów ubezpieczenia budynku;
  • negocjowanie korzystnych pakietów dodatkowych np. ubezpieczenia mieszkań;
  • kontrola utrzymania porządku i czystości w budynku i w obrębie posesji;
  • prowadzenie korespondencji z właścicielami;
  • wyszukiwanie firm świadczących usługi;
  • negocjowanie cen i warunków umów;
  • nadzór nad prowadzeniem bieżącej konserwacji obiektu;
  • wyszukiwanie wykonawców przeprowadzających remonty, modernizacje w budynku;
  • negocjacje z wykonawcami;
  • prowadzenie i aktualizację spisu lokali wchodzących w skład nieruchomości;

Obsługa techniczna nieruchomości

  • prowadzenie dokumentacji technicznej nieruchomości, w tym książki obiektu budowlanego zgodnie z wymogami prawa budowlanego;
  • zlecanie kontroli technicznych i okresowych przeglądów nieruchomości i urządzeń stanowiących jej wyposażenie;
  • zlecanie i kontrola bieżących napraw i konserwacji budynku;
  • kontrola nad usuwaniem awarii i ich skutków;
  • przygotowywanie planów remontowych;
  • nadzór nad pracą firm wykonujących remonty i modernizacje – odbiór tych prac;
  • wyszukiwanie wykonawców robót budowlanych;

Obsługa prawna

  • reprezentacja wspólnoty przed sądami i organami egzekucyjnymi;
  • opracowanie uchwał i innych aktów normatywnych wspólnoty (regulaminów, statutów wspólnoty);

Reprezentacja wspólnoty

  • reprezentacja wspólnoty na zewnątrz przed organami administracji państwowej i samorządowej;
  • reprezentacja wspólnoty w stosunkach pomiędzy właścicielami;

Obsługa bankowo- księgowa

  • otwarcie rachunku bankowego i dokonywanie rozliczeń poprzez ten rachunek;
  • prowadzenie rozliczeń z dostawcami mediów;
  • prowadzenie ewidencji pozaksięgowej kosztów zarządu nieruchomością wspólną;
  • prowadzenie ewidencji wpłat zaliczek oraz kontrolę ich prawidłowości i terminowości;
  • pobieranie od właścicieli opłat z tytułu zaliczek na pokrycie kosztów eksploatacyjnych; funduszu remontowego i innych związanych z utrzymaniem nieruchomości;

Utrzymanie czystości

  • SPRZĄTANIE WEWNĄTRZ BUDYNKU:
    zamiatanie i mycie klatek schodowych, oraz wind mycie drzwi wejściowych, okien (dostępnych z klatki schodowej) , kaloryferów, skrzynek pocztowych, balustrad i lamperii sprzątanie korytarzy piwnicznych, suszarni , wózkowni, podziemnych miejsc postojowych zsypów.
  • SPRZĄTANIE Z ZEWNĄTRZ BUDYNKU:
    ręczne odśnieżanie chodników , placów i dróg wewnętrznych ręczne oczyszczanie chodników placów i dróg wewnętrznych sprzątanie altan śmietnikowych.
  • UTRZYMANIE I PIELĘGNACJA ZIELENI

SKONTAKTUJ SIĘ

PRO DOMO Zarządzanie Nieruchomościami

ul. Bieżanowska 51/7, 30-812 Kraków

KONTAKT TELEFONICZNY

Biuro: 728 466 167
Administracja: 728 466 171
Dział techniczny: 664 328 064
Księgowość: 451 554 713

KONTAKT MAILOWY

biuro@prodomo.com.pl
administracja@prodomo.com.pl
zarzadzanie@prodomo.com.pl
ksiegowosc@prodomo.com.pl

NAPISZ DO NAS