Obsługa administracyjna
- zapewnienie dostaw usług komunalnych;
- zawieranie, zmiany i rozwiązywanie umów z dostawcami mediów: wody, ciepła, prądu, gazu, firmami wywożącymi śmieci, firmami utrzymującymi porządek;
- zawieranie, zmiany i rozwiązywanie umów ubezpieczenia budynku;
- negocjowanie korzystnych pakietów dodatkowych np. ubezpieczenia mieszkań;
- kontrola utrzymania porządku i czystości w budynku i w obrębie posesji;
- prowadzenie korespondencji z właścicielami;
- wyszukiwanie firm świadczących usługi;
- negocjowanie cen i warunków umów;
- nadzór nad prowadzeniem bieżącej konserwacji obiektu;
- wyszukiwanie wykonawców przeprowadzających remonty, modernizacje w budynku;
- negocjacje z wykonawcami;
- prowadzenie i aktualizację spisu lokali wchodzących w skład nieruchomości;
Obsługa techniczna nieruchomości
- prowadzenie dokumentacji technicznej nieruchomości, w tym książki obiektu budowlanego zgodnie z wymogami prawa budowlanego;
- zlecanie kontroli technicznych i okresowych przeglądów nieruchomości i urządzeń stanowiących jej wyposażenie;
- zlecanie i kontrola bieżących napraw i konserwacji budynku;
- kontrola nad usuwaniem awarii i ich skutków;
- przygotowywanie planów remontowych;
- nadzór nad pracą firm wykonujących remonty i modernizacje – odbiór tych prac;
- wyszukiwanie wykonawców robót budowlanych;
Obsługa prawna
- reprezentacja wspólnoty przed sądami i organami egzekucyjnymi;
- opracowanie uchwał i innych aktów normatywnych wspólnoty (regulaminów, statutów wspólnoty);
Reprezentacja wspólnoty
- reprezentacja wspólnoty na zewnątrz przed organami administracji państwowej i samorządowej;
- reprezentacja wspólnoty w stosunkach pomiędzy właścicielami;
Obsługa bankowo- księgowa
- otwarcie rachunku bankowego i dokonywanie rozliczeń poprzez ten rachunek;
- prowadzenie rozliczeń z dostawcami mediów;
- prowadzenie ewidencji pozaksięgowej kosztów zarządu nieruchomością wspólną;
- prowadzenie ewidencji wpłat zaliczek oraz kontrolę ich prawidłowości i terminowości;
- pobieranie od właścicieli opłat z tytułu zaliczek na pokrycie kosztów eksploatacyjnych; funduszu remontowego i innych związanych z utrzymaniem nieruchomości;
Utrzymanie czystości
- SPRZĄTANIE WEWNĄTRZ BUDYNKU:
zamiatanie i mycie klatek schodowych, oraz wind mycie drzwi wejściowych, okien (dostępnych z klatki schodowej) , kaloryferów, skrzynek pocztowych, balustrad i lamperii sprzątanie korytarzy piwnicznych, suszarni , wózkowni, podziemnych miejsc postojowych zsypów. - SPRZĄTANIE Z ZEWNĄTRZ BUDYNKU:
ręczne odśnieżanie chodników , placów i dróg wewnętrznych ręczne oczyszczanie chodników placów i dróg wewnętrznych sprzątanie altan śmietnikowych. - UTRZYMANIE I PIELĘGNACJA ZIELENI